Tänapäeval tundub reklaamindus olevat lihtsaim moodus raha teenimiseks. Paljud inimesed usuvad kõike, mida neile lubatakse ning ei mõtle üldse sellele, kas neil toodet vaja läheb ja kas asi saab tõesti toimida nii hästi kui lubatud. Sellise kergeusklikkuse tõttu langetakse tihti reklaami ohvriks.
Viimasel ajal tundub mulle, et paljude reklaamide tegemisel kasutatakse ühtesid ja samasid kulunud nippe, mis jätavad neist paroodia mulje. Olen otsustanud teha reklaamiklipi väljamõeldud tootele AntiPless´. Klipi eesmärgiks on näidata kui naeruväärsed reklaamid olla võivad.
Video jaoks toote valimine oli aeganõudev protsess. Enda üllatuseks leidsin, et meie ühiskonnas elavate kaasaegsete inimeste suurimate probleemide (nt. ülekaal, stress) vastu on juba väga palju erinevaid tooteid. Algselt plaanisingi teha ülekaalulisuse ja stressi vastase toote, kuid sellele nime leidmisega oli raskusi, kuna kõik nimed mis pähe tulid olid juba kasutuses. Seega valisin reklaamitavaks kaubaks hoopis kiilaspäisuse vastase kreemi. Selle eesmärgiga tooteid on vähem kui näiteks stressivastaseid ravimeid. Toote nimeks sai AntiPless´. Nimi tuleneb võrukeelsest sõnast plesspää, mis kirjakeeles tähendab kiilaspead.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar